6 juni

6 juni började med en cykelutflykt till Skogsvik. Där har vi aldrig varit förut och det är lustigt att man kan lyckas undvika så vackra områden som ligger så nära hemifrån! Husse följde också med eftersom han är ledig idag. Lea tyckte det var jätteroligt att skälla och springa efter hans cykel. Vi satt länge högt uppe på ett berg i solen och kikade ut över Edsviken.
Tiden går fort och snart närmar sig faktiskt tävlingen i Uppsala. Matte tycker inte alls det känns bra att Lea inte kan vipp-brädan ännu. Vi har inte kunnat vara med de senaste två kurstillfällena heller. Första gången var matte i Kalmar, andra gången jobbade vi på onsdagskvällen. Matte är numera Miljöambassadör och jobbar med avfallsfrågor i Danderyd. Vovvarna hänger naturligtvis med och kämpar för en bättre miljö! Igår arbetade vi i Skogsvik. Det var därför vi åkte dit idag - fast för att vara helt lediga och fria!
-
Annars då?
Vi börbereder oss inför en sommar (Juli-Augusti) på Öland och i Kalmar. Så fort matte har jobbat klart åker vi dit. Matte ska även jobba där nere, men som croupier på nätterna. Det är roligt :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka fina hundar.



sv: tack för din kommentar, roligt att du gillar min blogg. Och tack för tipset, har jag vägarna förbi ska jag absolut ta och kolla in glassrestaurangen.

2012-06-11 @ 09:30:07
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Boel

Hej Anneli!

Tack, gör det - kan jag verkligen rekommendera :)

2012-06-18 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0